Dålig dag

Usch dålig dag idag.. Allt har varit jobbigt, tandläkaren t.ex.. eller att jag kämpade med en stor fet AC. Jaa, listan blir ju lång om jag fortsätter, vilket jag INTE ska göra! :)

STACKARS NANNA! som tog spruta idag, fyfan för sprutor, hon svarade inte på mina oroliga sms så jag ringde henne när jag kom hem. Usch hon hade ont, vill ge henne nötkräm och en stor mysig kram. Det överlever Nalisa på ( Nanna & Lisa ).

Nog med dåliga saker.

Senare idag ( torsdag ) ska jag till kära Nanna och bada och sola med henne vid hennes strand.
På Fredag så åker jag till Öland med elin och badar och solar med henne.
Mysiga dagar :)



GODNATT FINA MÄNNISKOR
Puss kram kiwilampa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0