PINSAMT

Nanna och jag badar tsm med Theo och Jonas, killarna började kasta sjögräs på oss och då skulle jag ge igen tänkte jag!
tog tag i sjögräset och såg Theo preciiiis komma upp till ytan så jag bara " moahhaha nu jävlar " och så kastade jag sjögräset och träffade perfekt! Och så kom det upp en liten flicka från ytan. ( såg bara ett brunt huvud, trodde det var Theo ) HAHAHA NEEEEEEEJ skrek jag. Så kan det gå! :D
Vi garvade huuuur länge som helst och sa förlåt till flickan haha.

Efter allt sjögräskrig så tänkte jag ställa mig på händer i vattnet, men så känner jag äckligt sjögräs så jag skulle ta bort det först. Så jag drog och kände hur överdelen lossnade och jag bröt ut " NANNAAAAAAAA HJÄÄÄÄÄLP! HAHAHA "
Och så kunde jag inte sluta skratta. Jag trodde jag drog i sjögräset med det var bikinin liksom.. Jag bara skrattade så Nanna sa " Drog du i håret ? " och då skrattade jag ännu mer, men sen fattade hon och så skrattade vi och försökte göra en knut medans Theo drog Nanna i foten och höll på.

Sally gjorde oss sällskap en stund också, fast hon skulle hem igen så det blev inte så länge, men vi hann sola och bada!
Men gissa vad! JAG HAR BRÄNT MIG, okej jag överdrev där, men alltså jag bränner mig aldrig, inte i sverige iaf. Men nu ser jag verkligen att jag är lite röd på ryggen ;o, jaha då var man bränd.

Puss kram kiwilampa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0