Nattinlägg

HalliHallå =)))))
Imån åker jag till nanna och pressar lite i solen , sen på the kväll ska vi på bio :) ska bli så mysigt så!


På onsdag ska jag till tandläkaren! :( jag har fobi för det alltså. Kalla vita rum med äckliga tanter som rotar i munnen me vassa nålar och suger med nån minidammsugare i munnen och håller på:( inte mysigt enligt mig.
Meeeeen iaf, när jag gick i 5an sa dom att jag skulle få tandställning. Här sitter jag nu utan tandställning och ska börja 9an.. hmm.. fan ta dom..
Nänu ska jag försöka sova :) oooh, hoppas nanna ligger och sussar i sängen och drömmer om mig *fniss*

Haaiiidooe alla gullepluttenuffsingar

Puss kram kiwilampa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0